Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно превключване на 2-ра прадавка - Алфа Ромео 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно превключване на 2-ра прадавка - Алфа Ромео 159

    Здравейте вече трета седмица имам Alfa Romeo 159 1.9 JTDm...от самото начало обаче ми прави впечатление, че втора предавка влиза турдно. Под трудно имам в предвид че лоста не влиза мазно има има някакво въпротивление...все едно влиза на две степени. Като включвам предавката по метода на двойния амбриаж проблеми нямам лоста си влиза мазно. Съединителя е мек и си отделя на около 1/3 от хора на педала, не претриса при потегляне. Също забелязвам като карма на дълъг път че при превключване и рязко пускане на съединителя се чува тупкане "туп"..."туп" при всяка смяна на предавките(на 2-ра и на 3-та съм го забелязал). Посъветвайте ми на къде да гледам за проблема...масло на кутията...съединител или някой тампон...

  • #2
    И при мен 2-ра влиза една идея по-трудно... 2.4jtdm

    Comment


    • #3
      Във Фиат форума що така ме направиха на 2 стотинки, че тая кутия била оргомен трошляк, някви ремонти от по 3000 лева...

      Comment


      • #4
        Ми няколко човека писаха че са отваряли кутията и им излизало по 600-700. Зависи какъв е проблема. За да влиза нормално с двоен съединител ми мяза на отишъл синхронизатор?


        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
          Ми няколко човека писаха че са отваряли кутията и им излизало по 600-700. Зависи какъв е проблема. За да влиза нормално с двоен съединител ми мяза на отишъл синхронизатор?
          Двоен какво ????
          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

          Comment


          • #6
            Малии,чак ми стана гот,че съм с ДВОЕН съединител!
            159 SW 2.4 Jtdm 2007
            156 TS 1.8 1999
            Avensis SW 2.2 D4D 2011

            Comment


            • #7
              Както му се казва де, все едно Човека е описал в първия пост. Натискаш, изключваш, натискаш, включваш.


              Comment


              • #8
                След майтапа за двойния съединител сега сериозно-и при мен влиза така втората дори и след смяна на масло на ск. кутия и така вече 2г. и 25к. км.Ши....ната Зафира от подписа включваше така още като я взех от магазина и изкара 6г. и 360к. км,преди да я продам,така че мисля,че това не е кахър за мислене.
                159 SW 2.4 Jtdm 2007
                156 TS 1.8 1999
                Avensis SW 2.2 D4D 2011

                Comment


                • #9
                  И аз си мисля, че нищо и няма на кутията...все пак е карана кола не може да включва като по масло, но от Фиат форума ме разсипаха с някви ремонти по 1000 лева, колко счупена била кутията ала бала...то по тая логиак всички двигатели са проблемни щото някои късат ангренажен ремък

                  Comment


                  • #10
                    Както колегата каза, за да влиза лесно след двоен съединител, то работата е ясна. Скапана работа на кутията, в следствие от използване на препоръчително масло, в комбинация със скапаната скоростна кутия по принцип.
                    Ремонта ѝ не е 3к, а е доста по-евтино.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment

                    Working...
                    X